Home > Verhuur > Praktische info

 

Levering of liever zelf afhalen?

 

U kan de materialen zelf afhalen* of wij kunnen deze leveren. Transportkosten zijn afhankelijk van de plaats van de levering.  Leveringen gebeuren met vrachtwagens 12 ton, hoogte 3m95 & breedte 2m55.

Afhalingen zijn mogelijk vanaf donderdagnamiddag 13.00-17.00u, of vrijdag van 8.00-12.00u en 13.00-17.00u. Op zaterdagvoormiddag (vanaf april tot en met september) van 10.00-12.00u.
Retours zijn voorzien op maandag van 8.00-12.00u en 13.00-17.00u.

Alle vermelde prijzen zijn altijd weekendprijzen exclusief BTW en exclusief transport. 

* Afhalingen kunnen NIET gebeuren met een open aanhangwagen of open voertuig (Hetzij voor het vervoer van springkastelen, sanitair, braderiekramen of plankenvloer) Gelieve steeds voldoende bindmaterialen en beschermdekens te voorzien. Zelf afhalen = zelf laden & lossen.

 

Verpakkingshoeveelheden

 

Vanaf een aantal van 90 personen vragen wij wel de verpakkingshoeveelheden van het servies te respecteren. Wij danken U alvast voor Uw begrip.

Uitzonderingen;

  • Het glaswerk wordt altijd per verpakkingshoeveelheid verhuurd.
  • Wegens hygiënische redenen worden de bestekken altijd per zakje (/10 stuks) verhuurd. De easy bestekken worden uitsluitend per 100 stuks verhuurd.

Alle andere verpakkingshoeveelheden staan louter informatief vermeld op de website. U kan deze materialen gewoon per stuk bestellen.


Algemene voorwaarden

 

1. De goederen blijven eigendom van ABC-Rent NV.

2. De huurder erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.

3. De huurder staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de huurder alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren.

4. De huurder zal instaan voor teruggave, zelfs in geval van overmacht.

5. Betalingsvoorwaarden zelf afhalen: met bancontact aan het onthaal. Wij aanvaarden GEEN VISA noch korting voor contante betaling. Betalingsvoorwaarden levering: overschrijving vooraf. Er zal geen levering plaatsvinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van ABC-Rent NV.

6. Afhalingen kunnen NIET gebeuren met een open aanhangwagen of open voertuig (Hetzij voor het vervoer van springkastelen, sanitair, braderiekramen of plankenvloer) Laden en lossen is ten laste van de klant.

7. Aanpassingen* zijn mogelijk tot 5 dagen voor levering.(*bestellingen Bij annulatie na de opgegeven periode behouden wij ons het recht extra kosten in rekening te brengen. De kost komt overeen met minimaal 50% van het totale huurbedrag.

8. De bestelling kan op de gewenste plaats aangeleverd en afgehaald worden indien deze toegankelijk zijn voor onze vrachtwagens. De materialen worden altijd nabij de losplaats geleverd en afgehaald, op het gelijkvloers en een verharde ondergrond. Bij levering door onze diensten blijven de transportkisten en opslagcontainers ter plaatse staan tot afhaling van de gehuurde materialen. In de prijs is 15 minuten laden en lossen inbegrepen. Extra laad/lostijd wordt verrekend aan € 30/u (excl. BTW)

9. Openingsuren van maandag tot vrijdag: 08.00 - 12.00u en 13.00 - 17.00u. Zaterdagvoormiddag (vanaf april tot september) van 10.00 - 12.00u.

10. Op alle orders van ABC-Rent NV gelden enkel onze algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden van onze klanten achten wij dan ook niet van toepassing voor onze orders, de levering en/of uitvoering daarvan. Door de bestelling te plaatsen verklaart de huurder zich akkoord met onze algemene voorwaarden.

11. Dit formulier overloopt de voornaamste punten. De volledige algemene voorwaarden liggen ter inzage in onze burelen gelegen te Gavere, Legen Heirweg 21.


Belangrijk bericht

 

• Om U nog beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij U de geleverde materialen te controleren. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren op volgend nummer (tijdens openingsuren) 09/236 35 35 of 0486/66 55 05 (na sluitingstijd) Melding van schade na Uw evenement kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

• Wij verzoeken U vriendelijk alles terug te plaatsen zoals het geleverd werd. Zoniet zien wij ons genoodzaakt bijkomende kosten aan te rekenen. Kijk goed hoe de materialen verpakt zijn, dit helpt bij het sorteren na gebruik.

• Reiniging van linnen, porselein, glaswerk en bestek zijn inbegrepen in de prijs. Linnen dient droog en wasklaar (geen etensresten/kaarsvet/nietjes/glinsters/kaartjes/…) teruggegeven te worden.

• Voor Uw eigen veiligheid vragen wij U de bijgeleverde handleidingen aandachtig te lezen. Bij vragen kan U ons bereiken op bovenstaande telefoonnummers.

• Voor toestellen, meubilair, tenten en springkastelen die vuil terugkeren geldt een minimale toeslag van 20% op het huurtarief.

• Na afwas en/of controle van de bestelling zullen de tekorten en breuken achteraf worden aangerekend.

• Wij vragen de bestekken en borden per soort en/of grootte terug in de bijhorende bakken te plaatsen, en dit vrij van etensresten. Voor niet gesorteerde bestekken en/of borden zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 0,05/st (excl. BTW).

• De glazen dienen terug met de opening naar beneden (voet naar boven) in de bakken te worden geplaatst. Voor niet gesorteerde bakken zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 1/bak (excl. BTW).

• Aan de gehuurde materialen mag niet worden gezaagd/- gespijkerd en/of geschilderd. Het is verboden publiciteit of andere, d.m.v. plak- of kleefbanden op onze materialen aan te brengen. Reinigingskosten worden aangerekend.

• Bij afhaling gebeurt het laden en lossen door de klant. Bij zware stukken kan U uiteraard hulp vragen.

• Wij raden onze klanten aan, voor het gehuurde goed een tijdelijke verzekering af te sluiten.