Home > Verhuur > Praktische info

Algemene voorwaarden

1. De goederen blijven eigendom van ABC-Rent NV.

2. De huurder erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.

3. De huurder staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de huurder alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren.

4. De huurder zal instaan voor teruggave, zelfs in geval van overmacht.

5. Betalingsvoorwaarden:

• Afhaling door klant: met bancontact aan het onthaal.

Wij aanvaarden GEEN VISA noch korting voor contante betaling.

• Levering door ABC-Rent NV: via overschrijving vooraf.

Er zal geen levering plaatsvinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van ABC-Rent.

6. Afhalingen kunnen NIET gebeuren met een open aanhangwagen of open voertuig (m.u.v. het vervoer van sanitair of plankenvloer).

7. Aanpassingen zijn mogelijk tot 3 werkdagen vóór levering of afhaling. Bij annulatie binnen 5 werkdagen voor leveringsdatum behouden wij ons het recht extra kosten in rekening te brengen. Deze kost komt overeen met minimaal 50% van het totale huurbedrag.

8. De bestelling kan op de gewenste plaats aangeleverd en afgehaald worden, indien deze toegankelijk is voor onze vrachtwagens. De materialen worden altijd nabij de losplaats geleverd en afgehaald, op het gelijkvloers en op een verharde ondergrond. Bij levering door onze diensten blijven de transportkisten en opslagcontainers ter plaatse staan tot afhaling van de gehuurde materialen. In de prijs is 15 minuten laden en lossen inbegrepen. Extra laad/lostijd wordt verrekend aan € 40/u (excl. BTW).

9. Openingsuren:

Ma-Di-Do-Vr 08.00u-12.00u |13.00u-17.00u

Woe 08.00u-12.00u |gesloten

(bereikbaar per mail tot 17.00u)

Za (april t.e.m. sept) 10.00u-12.00u | gesloten

Zo gesloten

10. Op alle orders van ABC-Rent NV gelden enkel onze algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden van onze klanten achten wij dan ook niet van toepassing voor onze orders, de levering en/of uitvoering daarvan. Door de bestelling te plaatsen verklaart de huurder zich akkoord met onze algemene voorwaarden.

11. Dit formulier overloopt de voornaamste punten. De volledige algemene voorwaarden liggen ter inzage in onze burelen gelegen te Gavere, Legen Heirweg 21.

 

Belangrijk bericht

 • Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij u de geleverde materialen te controleren. Bij vaststelling van schade of tekorten gelieve ons te contacteren op volgende nummer:

- Tijdens de openingsuren: 09/236 35 35

- Na sluitingstijd: info@abcrent.be

Bij defect kan u ons bereiken op de servicelijn (ook via WhatsApp): 0486/66 55 05

Melding van schade na uw evenement kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

• Wij verzoeken u vriendelijk alles terug te plaatsen zoals het geleverd werd. Zoniet zien wij ons genoodzaakt bijkomende kosten aan te rekenen.

Kijk goed hoe de materialen verpakt zijn, dit helpt bij het sorteren na gebruik.

• Reiniging van linnen, porselein, glaswerk en bestek zijn inbegrepen in de prijs. Linnen dient droog en wasklaar (geen etensresten/kaarsvet/nietjes/glinsters/kaartjes/…) teruggegeven te worden.

• Voor uw eigen veiligheid vragen wij u de handleidingen aandachtig te lezen. Deze kan u hier downloaden.

• Voor toestellen, meubilair en tenten die vuil terugkeren, worden reinigingkosten aangerekend aan € 40/u (excl.btw).

• Na afwas en/of controle van de bestelling zullen de tekorten en breuken achteraf worden aangerekend.

• Wij vragen de bestekken en borden per soort en/ of grootte terug in de bijhorende bakken te plaatsen, en dit vrij van etensresten. Voor niet gesorteerde bestekken en/of borden zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 0,05/st (excl. BTW). Voor afval tussen de materialen zal er een extra verwerkingskost aangerekend worden.

• De glazen dienen terug met de opening naar beneden (voet naar boven) in de bakken te worden geplaatst. Voor niet gesorteerde bakken zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 1/bak (excl. BTW).

• Aan de gehuurde materialen mag niet worden gezaagd/gespijkerd en/of geschilderd. Het is verboden publiciteit of andere, d.m.v. plak- of kleefbanden, op onze materialen aan te brengen. Reinigingskosten worden aangerekend aan € 40/u (excl. BTW).

• Bij afhaling gebeurt het laden en lossen door de klant. Bij zware stukken kan u uiteraard hulp vragen.

• Wij raden onze klanten aan, voor het gehuurde goed een tijdelijke verzekering af te sluiten.

• Mogen wij u vriendelijk verzoeken uw bestelling per email of via onze website door te geven. Wij kunnen geen telefonische bestellingen en aanpassingen aanvaarden.

• De huurperiode is te respecteren, laattijdige retours worden in rekening gebracht.